Умови обміну: Політика та Умови для Зручного Обміну Вашого Товару

  • УМОВИ ДОСТАВКИ

    • Поштова доставка:

      Для віддалених регіонів України ми пропонуємо поштову доставку через національний поштовий оператор (УКР Пошта) або Нова Пошта. Терміни та вартість доставки будуть залежати від обраної послуги.

    • Термін відправлення замовлення

      Відправка замовлення здійснюється 1-3 дні після оплати.

  • УМОВИ ОПЛАТИ

    • Оплата при отриманні:

      Накладений платіж (оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти) з мінімальною передоплатою 200грн. відправка Укр поштою здійснюється тільки при повній оплаті на рахунок

    • Зверніть увагу!

      Компанія Нова пошта бере додаткову комісію за послугу "Накладений платіж" у розмірі 20грн+2% від вартості замовлення

    • Безготівковий переказ. Повна оплата

      Клієнт переказує кошти на банківський рахунок компанії.

  • УМОВИ ОБМІНУ

    • Відповідно до Закону Прав Споживачів: подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню / обміну.

    • Обмін можливий

      Пледи, покривала та декоративні подушки можна обміняти протягом 5 днів з моменту отримання.

    • Стан товару:

      Товар повинен бути в оригінальній упаковці та зі збереженими всіма заводськими ярликами. Товар не повинен бути використаний або пошкоджений. (без запахів, волосся, шерсті і тд)

    • Умови обміну товару зі знижкою або акційного товару:

      Товари, придбані за зниженими цінами або як частина акційних пропозицій, можуть бути обмінені лише на аналогічний товар або за еквівалентну суму, відповідно до умов політики обміну.

    • Відповідальність за витрати на доставку:

      Витрати на доставку під час обміну товару несе клієнт, за винятком випадків, коли обмін здійснюється через помилку магазину або дефект товару. Про дефект товару клієнт має повідомити в день отримання або на наступний день (у цьому випадку товар обмінюється на аналогічний розмір та колір).

    • Якщо у Вас виникла проблема не описана вище напишіть або подзвоніть нам для вирішення цієї ситуації.

  • УМОВИ ДОСТАВКИ

    • Поштова доставка:

      Для віддалених регіонів України ми пропонуємо поштову доставку через національний поштовий оператор (УКР Пошта) або Нова Пошта. Терміни та вартість доставки будуть залежати від обраної послуги.

    • Термін відправлення замовлення

      Відправка замовлення здійснюється 1-3 дні після оплати.

  • УМОВИ ОПЛАТИ

    • Оплата при отриманні:

      Накладений платіж (оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти) з мінімальною передоплатою 200грн. відправка Укр поштою здійснюється тільки при повній оплаті на рахунок

    • Зверніть увагу!

      Компанія Нова пошта бере додаткову комісію за послугу "Накладений платіж" у розмірі 20грн+2% від вартості замовлення

    • Безготівковий переказ. Повна оплата

      Клієнт переказує кошти на банківський рахунок компанії.

  • УМОВИ ОБМІНУ

    • Відповідно до Закону Прав Споживачів: подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню / обміну.

    • Обмін можливий

      Пледи, покривала та декоративні подушки можна обміняти протягом 5 днів з моменту отримання.

    • Стан товару:

      Товар повинен бути в оригінальній упаковці та зі збереженими всіма заводськими ярликами. Товар не повинен бути використаний або пошкоджений. (без запахів, волосся, шерсті і тд)

    • Умови обміну товару зі знижкою або акційного товару:

      Товари, придбані за зниженими цінами або як частина акційних пропозицій, можуть бути обмінені лише на аналогічний товар або за еквівалентну суму, відповідно до умов політики обміну.

    • Відповідальність за витрати на доставку:

      Витрати на доставку під час обміну товару несе клієнт, за винятком випадків, коли обмін здійснюється через помилку магазину або дефект товару. Про дефект товару клієнт має повідомити в день отримання або на наступний день (у цьому випадку товар обмінюється на аналогічний розмір та колір).

    • Якщо у Вас виникла проблема не описана вище напишіть або подзвоніть нам для вирішення цієї ситуації.

Контактна інформація

Зв'яжіться з нами за допомогою наведених нижче контактів або надішліть запит для зворотнього звязку.